onsdag 10 februari 2010

Sovmorgon och få sova vidare

Vilken underbar dag!

Sovit länge idag. Blev väckt av min inneboendes förbannade alarm imorse. Men det är jävligt skönt att veta att man kan somna om igen. Att få ligga kvar i sängen hela dagen om man vill. Tur att det är så för ute snöar det igen. Förbannade väder. Förbannade vinter. Folk som talar om global uppvärmning är efterblivna.

Ligger i sängen, dricker kaffe och läser senaste numret av Nationell Idag. Det är inte mitt partis tidning men den är bra. Dessutom är det en nagel i ögat på etablissemanget att de kommer att få presstöd. Alltid retar man någon som en vän säger. Det är ett tillräckligt gott skäl att teckna en prenumeration om inte annat.


Dagens citat: Från en okänd hjälte.

Byråkrati är en felfri metod att omvandla energi till ingenting.

1 kommentar:

  1. Jadu, jag undrar som sagt var mina 2 sista ex av NI tagit vägen... Säkert postis som snott dem! ;(

    Jag vill också ligga kvar i sängen och dra mig. Var skriver man upp sig?

    SvaraRadera

Kommentera gärna om ni vill.