måndag 29 mars 2010

Vilken underbar måndag.

Vilken underbar dag.

Vilken underbar måndag. Det är det vanliga kaoset. Vi skulle gått vid 14 men kom inte iväg för än 1530. Stuveriet verkade inte ha så bråttom idag.
Allt är som vanligt.
Jag fick dessutom börja en timme tidigare för "Titanic-Tom" ville iland och handla.
Allt är som vanligt.
Vi har beställt nya gasflaskor till sjukhytten. Beställde 4 och fick 2. Med fel koppling dessutom.
Allt är som vanligt men jag är utvilad i alla fall...

Min kamrat F. ska gifta sig. Jag är glad för hans skull. Själv så har jag slutat att tro på sånt där. Har varit förlovad två gånger. Första gången var för att jag var kär och tillfälligt sinnesförvirrad. Andra gången köpte jag en ring för att slippa undan tjat. Det skrevs till och med ett kontrakt på det. Behöver jag nämna att det inte fungerat någon av gångerna?

Dagens citat: "Ju mer fördärvad staten är desto fler är lagarna."

2 kommentarer:

  1. När kommer du hem, en fisk här hemma undrar!

    SvaraRadera
  2. Kommer om en vecka om jag har tur. Men allt är som vanligt så det blir nog förseningar...

    SvaraRadera

Kommentera gärna om ni vill.