söndag 18 april 2010

Kaffe... Hur skulle man klara sig utan det?

Vilken underbar dag.

Kaffe... Hur skulle man klara sig utan det? Bara jag får en kopp på morogonen så är hela dagen räddad. Det är nog mitt värsta beroende.

Det är partiarbete på schemat idag. Ta bilder till min personvals kampanj. Jag är inte bara snygg, jag luktar gott också. Jag ska även maila lite skolor om att få ha ett bok/informationsbord där under en dag. Jag har beställt visitkort också. Det är mycket på gång nu. He he...



Man skulle kunna tro att fotografen är berusad, förvirrad, småkåt och smyger runt iklädd endast en handduk.



Dagens vallöfte: Tillängnat min kamrat J.
"Härmed lovar jag att arbeta för en ny lagstiftning inom taklagsfestområdet. Straffet för en utebliven fest blir att vederbörande får ordna 2 fester och bekosta all förtäring ur egen ficka. Kommer jag in i riksdagen till hösten lovar jag att lägga en sådan motion."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna om ni vill.