torsdag 15 april 2010

Vilken underbar (branch)dag!

Vilken underbar dag.

Solen skiner och jag sitter på balkongen och myser. Jag var på Sjöbefälsskolan både igår och idag för att lura studenter att arbeta för mitt rederi. Uppklädd i uniform. Vi fick väl in några CV så förmodligen kanske man får jobba med någon av dem i framtiden. Men att stå där och vara trevlig mot folk hela dagen är nog inte riktigt min grej. Det är tur att jag har några vänner som man kunde skrika på efteråt. Disco-Kenneth, Baccon och Pinnen förtjänade kanske inte alla de otäckheter de fick höra men de är ändå snälla och stod ut med det.



Efter första dagen så var det en bankett på kvällen men jag orkade inte med en massa fulla, dryga människor så jag gick vidare efter 20 minuter. 145 dagar and counting...


Dagens citat: Egentligen sades det igår men ändå...
J- -"Vi ses senare. Vi måste göra oss i ordning. Jag är smutsig och hon är hårig."

1 kommentar:

Kommentera gärna om ni vill.