söndag 11 april 2010

Vilken underbar vecka.

Vilken underbar dag.


Vilken underbar vecka. Har vilat ut nu och ändå fått en massa gjort. Var i Skåne en sväng igår och på länsmuseets utställning om regalskeppet Kronan idag. Vann pengar på Djurgården i förrgår och förlorade dem på Kalmar idag. Typiskt. Jag ska för övrig bli politiker till hösten. "Alla(h) ska ut" kommer att bli mitt vallöfte.



Dagens citat: Inga vidare förklaringar hjälper...
J. - "Har man en sådan yvig man som jag, så måste man ha ett hårband."

2 kommentarer:

  1. Bäste R!
    Jag vidhåller att den bästa slogan som kan användas för din personvalskampanj är:

    "Den pakistanska nazismen breder ut sig i Kalmar. Mörkret sänker sig över vår tidigare så trygga stad. Men bästa Kalmarit misströsta icke, ICKE sa jag Nettan! Ty jag R, den obändlige skepparen, lovar att vidta alla növändiga åtgärder för att stoppa hatets apostlar. Och hur ska du, R, kunna åstadkomma ett sådant underverk undrar säkert mången väljare i sin stuga, liggandes i fosterställning med stöveltrampet utanför farstukvisten? Jo kära väljare jag ska handgripligen driva ut den demon i människoliknande skepnad, denne best som är ledare för den människofientliga och mörkbruna skara, ut ur Kalmars portar. Ni vet alla vem som åsyftas, ja just det: Nazist Malik. Bara namnet får varje hederlig Kalmarit att darra. Men jag, R - Den orädde, räds inte!

    En röst på R är en röst emot Nazist Malik!"

    /J

    SvaraRadera
  2. J, min vän, du tog orden ur min mun. Jag är inte rädd. Jag skrattar faran i ansiktet. När vi går till val så gör vi det ordentligt!

    SvaraRadera

Kommentera gärna om ni vill.