torsdag 27 maj 2010

Förbannde bruk...

Vilken underbar dag.

Ni vet när man vaknar på morgonen och inte vet var man är? Inte för att man druckit dagen innan utan bara för att man är trött. Trött och förvirrad. Det är en konstig känsla. Man borde veta var man är men i mörkret kan drömmar och yrvakenheten spela en ett spratt.
I morse när jag vaknade så låg jag kvar i kojen. Jag öppnade inte ens ögonen. Jag behövde inte det för att få reda på var jag är. Det enda som krävdes var ett djupt andetag. Förbannade pappersbruk. Jag hatar den där jävla lukten.

Lukten och det förbannade regnet. Hela dagen har det öst ner. Skulle det inte bli sommar?

Gymmade idag. Ska springa imorgon. Får väl se om det blir någon jävla beachsäsong alls att komma i form till.

Dagens citat: Ryktena går... T. har hört om min blogg. Han är diplomatisk och finkänslig som en slägga. Men han är bra. Vi har jobbat ihop förr.

-"Skriv vad du vill. Jag vet ju var du bor om inte annat."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna om ni vill.