torsdag 3 juni 2010

Vilken underbar utsikt.

Vilken underbar dag.

Glider sakta söderut längs höga kusten. En underbar utsikt. Solen skiner och havet glittrar. Har fortfarande en halv kopp kaffe kvar och Wolfe tones på stereon. Vilken underbar dag. Har lite pappersarbete men annars så kan jag sitta här och njuta ett par timmar till.


Min plan för att tjäna extrapengar verkar fungera. A. hjälpte mig inatt med ett första försök. Life is good.


Det kommer nog att bli en bra sommar. Fredrik kommer idag, Fille flytväst imorgon och vi ska få ett par elever till nästa vecka. Det ska bli kul.

I källaren är det den vanliga cirkusen. Jag vill ha en riktig båt...


Dagens citat: Delvis jag...
-"Den friske har tusen önskningar, den sjuka har bara influensa."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna om ni vill.