söndag 18 juli 2010

Fille Flytväst - Rubrikernas man eller Vad man inte vill hitta i sina löparskor en lördagsmorgon.

Vilken underbar dag.

Eftersom folk skrivit att de vill läsa mer om Herr Flytvästs öden och äventyr så får jag väl böja mig för mina läsare…
Dagens inlägga handlar väl inte så mycket OM Fille Flytväst utan är mer baserat på hans erfarenheter av bus här ombord. Det är en härdad man. Han har råkat ut för mycket konstiga saker här ombord. Men han är å andra sidan inte så oskyldig som han ser ut. Han kommer nog att ge igen med samma mynt. Eller i det här fallet, samma dildo.

Jag gillar listor. Den senaste listan har Fille Flytväst hjälpt mig med. ”Var man inte vill hitta en dildo en tidig lördagsmorgon.” På plats nummer 713: I träningsskorna.

För övrigt så är jag en dålig förlorare. Det fick en datorskärm erfara. Jag sa aldrig mer satsa pengar på fotboll.


Dagens bild: Plats nr 713

2 kommentarer:

  1. Hahaha. Vafan? I ett par träningsskor? Iofs var det rätt långt ner på listan...

    SvaraRadera
  2. Vill hellre se bild på skärmen du massakrerat!

    SvaraRadera

Kommentera gärna om ni vill.