onsdag 7 juli 2010

Vilken underbar match

Vilken underbar dag.

Wooohooo! Holland vann igår. Men det var en svettig match. Domaren verkade inte kunna klockan. Det var 3 minuters tilläggstid, inte 5. Eleven stod och hoppade vilt framför TVn för att domaren inte blåste.

Men det är fullständigt lysande! Då ska bara Tyskland vinna idag också så går mina bets in.
Tyvärr så har olyckskorpen till bläckfisk, Paul, förutspått att Spanien vinner. Men han har haft fel förr. Har han rätt så jävlar…

Fick ett mail idag från SVT. De vill att jag ska presentera mig på http://valpejl.se/ tillsammans med alla andra riksdagskandidater. Hmmm… Jag undrar hur mycket av min presentation de kommer att redigera bort?

Fick ett förslag på att lägga upp en bild igår. Där någon visar lite hud, så att säga.Men med tanke på att min lilla mamma läser bloggen också så blir det en bild på när vi leker brandövning istället.




Dagens citat: Utgår. Däremot så blir det en morgondagens döda bläckfisk om inte Tyskland vinner.

2 kommentarer:

  1. Vill seeeee huuuuud! Nuuuuu! :D

    SvaraRadera
  2. Är det fråga om manlig hud kan det kvitta. Är det däremot kvinnlig sådan blir jag grymt besviken!

    SvaraRadera

Kommentera gärna om ni vill.