söndag 1 augusti 2010

70 days and counting…

Vilken underbar dag.

Vilken underbar jävla dag. När man tror att man kan se slutet av sitt pass så blir det plötsligt ännu en vecka längre. En vecka kvar blir snabbt till två. 70 dagar ombord nu and counting… Nu har vi åtminstone snart blivit klara på varvet.

Men jag fick iaf chansen att gå på min brors bröllop. Det är jag trots allt glad för. Prästen påminde dock om en blandning mellan barbapappa och Tomas DiLeva. Det var en massa flummande om kärlek och livmodern som jag inte riktigt greppade. Men å andra sidan så är jag inte kristen heller så det var kanske därför. Efteråt var riktigt trevligt också. Bra (korta) tal och gott kaffe. Hoppas att de får ett underbart liv tillsammans. Förväntar mig att bli farbror i början av Maj.




Dagens citat:

"Det är omöjligt att älska och vara förnuftig på samma gång."

Källa: Francis Bacon

1 kommentar:

Kommentera gärna om ni vill.