söndag 15 augusti 2010

Äntligen slut...

Vilken underbar dag.

Vilken underbar jävla dag. Nu har jag jobbat färdigt för den här gången. Tre långa månader. Hela förbannade sommaren ombord. Vad får man för det? Vad är kontorets tack för att man stannar 6 veckor extra? Det är en 2:a klass biljett hem. Till och med i vårt avtal så står det att vi har rätt till en förstaklassbiljett.

Med min vanliga tur så kommer jag att hamna bredvid nått jävla fyllo, en stinkande hippie eller en drös skrikiga ungar. Det händer aldrig i 1:a klass. Nästa gång de frågar om man kan stanna extra så får de fingret. Men det får väl duga då. Med tanke på SJ:s vanliga missöden så lär jag väl ändå få ta en taxi från Alvesta eller nåt.

Ska stanna i Staffanstorp nån dag på vägen hem tror jag. Hälsa på familjen och se om P. behöver nån hjälp med sitt hus. Inte ens på ledigheten är man ledig…

Dagens citat: Äntligen!!!

1 kommentar:

Kommentera gärna om ni vill.