onsdag 18 augusti 2010

Gratis bio!

Vilken underbar dag.

I min jakt på att bli rik eller åtminstone mindre fattig så hittade jag den här sidan, Gratisbio. Med några knapptryck så kan man få ihop poäng som man växlar in mot presentkort i ett 30tal sko eller klädbutiker eller biobiljetter. 200 poäng är ett presentkort på 50 spänn. Både enkelt och lätt. Jag har lyckats få ihop över 500 poäng på en vecka. Jonas vet vad jag pratar om...

Bara klicka på bilden så hamnar ni där...


Det mesta är helt gratis men det finns även erbjudande som man måste betala för. Det finns massvis med sätt att samla poäng och det är faktiskt inga måsten! Själv så loggar jag in varje dag, skriver i chatten och forumet vilket ger 1 poäng om dagen tillsammans (sedan kan man även tex lägga till vänner så får man en halv poäng till) och så besöker jag hemsidor och är med i de enkla och korta tävlingarna, och om jag ska köpa något på nätet, tex på Cdon, då går jag såklart genom Gratisbio och får då 5% av köpesumman i poäng!

Dagens citat: Gratis(bio) är gott!

6 kommentarer:

  1. Hej i natten! Tack för kommentaren i min blogg. Och till ditt inlägg här; Är man smålänning hittar man alltid på något som man får gratis. Jag läste din "Om mej". Att du orkar med livet när det är så negativt? Måste va skitjobbigt. Nattugglan här, ska försöka dra sej från datorn och krypa till kojs.
    Natti natti/Monica

    SvaraRadera
  2. Svar: Haha, han har inte direkt något emot det så.

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket för rösten!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket. Jag hoppas med att den gick bra... Kan ju aldrig vara säker. Tentamen handlade om affärsförhandlingar.
    Ha en bra dag. :)

    SvaraRadera
  5. Yes! Jag vet vad du pratar om! Radiocheck!

    SvaraRadera

Kommentera gärna om ni vill.