onsdag 25 augusti 2010

Jag behöver inspiration...

Vilken underbar dag.

Har fått massor gjort. Fick lönen i morse och gjorde slut på den i eftermiddags. Den var större än jag trodde men några räkningar och en liten runda på IKEA gjorde slut på den.

Håller på att skriva ihop ett lokalt flygblad. Det blir en svår balansgång mellan smutskastning av de andra partierna och deras misslyckanden, och de är många fiaskon, och att beskriva mina visioner om ett bättre Kalmar. Har du några idéer eller förslag om vallöften så skriv en kommentar här.

Idag har jag skickat ut ännu fler brev med valsedlar till folk. Vill DU också ha en? Hör av dig till mig på rickard.pekkarinen@svenskarnasparti.se så skickar jag ett brev till dig också.

Dagens citat: En elak mupp från radiotjänst som dök upp här igår kväll.
Jag. "-Nej, jag har ingen TV."
Han. "-DU LJUGER!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna om ni vill.