tisdag 3 augusti 2010

Jag har gjort det här förr….

Vilken underbar dag.

Klockan har passerat midnatt. Passerar genom Bornholmsgattet i över 17 knop. Dödstrött, kallnat kaffe i koppen, Wolfe Tones på stereon och en stark känsla av Déjà vu. Jag har gjort det här förr…

Det känns skönt att det är lite rutin på saker igen. Det var trevligt på varvet men en vecka var fullt tillräckligt. Nu är det någorlunda tyst i båten och AC:n fungerar igen. Det har anmärkts om att jag skriver alldeles för lite om min politik här så jag har lovat att bättra mig. Men idag får ni hålla till godo med mitt vanliga gnäll. Har ni några förslag på politiska förändringar ni vill se eller vallöften ni vill ha så kan ni maila dem till mig på: Rikard.Pekkarinen@svenskarnasparti.se

Satsade mina pengar på att Helsingborg och Trelleborg skulle vinna sina matcher igår. Det gick bra trots våran lokala bläckfisks spådomar om två oavgjorda matcher. Det går bra nu. Snart kanske jag till och med kan ta ut pengar från mitt spelkonto. Är det någon som känner sig sugen på att bli rik så rekommenderar jag:




Dagens citat: Flera av mina partikamrater har nu också presenterat sig på Valpejl.se. Passa på att läsa lite mer om vilka frågor vi engagerar oss i. Det är bara att klicka på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna om ni vill.