måndag 11 oktober 2010

En pinsam tystnad från vänsterpartiet.

Vilken underbar dag.

Med tanke på artiklarna i Barometern under förra veckan om Kalmargardets aktiviteter och deras bevis mot den vänsterpartist som uppenbarligen var engagerad i AFA så skrev jag ihop en insändare. Sedan den första artikeln publicerades så har det varit väldigt tyst från vänsterpartiet. I mina ögon så tyder den här tystnaden på att de nog inser att de har gjort bort sig. Insändaren har tyvärr inte blivit publicerad ännu men ni kan få läsa den här så länge. Mina tidigare inlägg om det kan ni läsa här och här.

”Pinsam tystnad från vänsterpartiet.

Nu när Kalmargardets bevis mot den vänsterpartist som pekades ut som AFAaktivist i somras nu har presenterats i Barometern så har det varit pinsamt tyst från vänsterpartiet.
Jag undrar om Bertil Dahl kommer att fortsätta att försvara sin partikamrat eller om han kommer han att ta avstånd ifrån den terrororganisation som AFA faktiskt är? En uteslutning av Sebastian Hellvin kanske vore att fundera över för deras del. Annars så kommer det i alla fal i mina ögon att verka som om han och hans terrornätverk har partiets godkännande för sina aktiviteter. Är det detta som Lars Ohly menade med den ”Utomparlamentariska kamp” som han utlovade på valnatten?
Det har även varit pinsamt tyst från polisens sida. Har inte de tillräckligt på fötterna för att hämta in herr Hellvin på ett förhör och även kontrollera hans dator? Skryter man om mordbränder, misshandlar och skadegörelser på nätet så kommer man förhoppningsvis förr eller senare att åka fast. ”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna om ni vill.